fika på en fredag

2011-01-15 @ 00:03:07
Idag har jag varit och fikat med mina fina tjejer. Men himla tråkigt att sötmalin skulle få feber och inte kunnat komma. Jag saknar verkligen att inte träffa dessa tjejer varje dag, de får mig att skratta åt saker som ingen annan kan. De gör en dålig dag bra, jag älskar dom så himla himla mycket, alla sex! Nu ska jag göra en kopp te och kolla på Toy Story 3. Kärlek till er.






En snygg tjej på tunnelbanan, utan räls på tänderna!
Postat i: Foto - Vardag


Kommentarer
Postat av: d

haha det ser ut som om jag har underbett.. :)

2011-01-15 @ 17:30:47
Postat av: Elvira

Tänkte bara säga att jag älskar dig himla mycket också! <3



Och prutt på fridas holywood leende, avis!!

2011-01-16 @ 22:33:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback