En mysdag i svartvitt

2011-01-06 @ 00:55:36
Idag har jag befunnit mig i Adinas rum hela dagen. Vi låg på hennes säng, kollade lite på datorn medans hon spelade gitarr och sjöng underbart fina låtar. Bättre kan det det inte bli! Efter maten kom Malin och då skrattade vi så mycket så vi fick kramp i magen åt allt från fula lägenheter, jordnötsringar till fula bilden på oss själva. Fina, fina tjejer.






Sen tog jag gittaren och började lira Taylor Swift låtar, det gillade inte Adina tydligen


sen gick det lite överstyr...!


Postat i: Foto - Vardag


Kommentarer
Postat av: Lia

Hej, jag undrar om jag skulle kunna få stilmallen och kodmallarna till din blogg? Det vore supergulligt, för den är enkel och fin. Vill också säga att du fotograferar underbart vackert! Ha det bra och kram på dig

2011-01-09 @ 23:04:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback