Mitt 2010 Juli-September

2010-12-26 @ 01:12:00


Jag var på Peace and Love med dessa fyra tjejer, det var de roligaste på hela sommaren!


Mitt Grönankort användes flitigt. Var på en hel del konserter, bl.a med Frida, Elvira och Anton för att se Hassle...fast vi missade honom..


Var på en jättemysig båttur med Elvira & Frida


en varm dag i en park med Elvira & Frida


Jag tog den här bilden på Frida som än idag är en av mina favoritbilder!


spenderade en hel dag på Elviras båt som låg vid bryggan. Vi solade åt kladdkaka och jordgubbar


Jag tog den här bilden på Juni vilket också fortfarande är en av mina favoritbilder!


umgicks en hel del med Klara, Edith och Lina!


Åkte till London med Klara och mamma och det var himla mysigt


Var och tittade på Prideparaden



Jag & Frida träffade varandra efter att ha varit ifrån varandra ett bra tag, så vi köpte glass!


Spenderade fem underbara dagar på Öland med fina soldnedgångar, grillkvällar och mycket monopolspelande


Umgick med dessa tre i Gamla Stan en dag, det var skoj!


vi hade en återträff med några från klassen dagarna innan alla började i olika skolor


Jag började Gymnasiet på Kulturama och där fanns det väldigt många fina människor


Vi stack till Grönan och kolla på Johnossi



Var på Allsång mot Alliansen i vitabergsparken


Lärde känna många flera i min klass, alla lika underbara!


Hade roliga fotolektioner


Den här tjejen hade nu bott hos oss i några månader. Det är märkligt hur nära man kan komma en person på så pass kort tid. Innan sommaren började kände vi knappt varandra och idag är hon en av mina närmsta vänner och extrasyster


Var i Kista en dag med dessa två och Elvira


Var på loppis i Aspudden med Malin och Elvira


Var på demonstration mot Sverigedemokraterna


Var och fikade med Tessie, Malin & Frida en dag i Gamla Stan


Jag och Lisa köpte en jävligt dyr Marabou Polka och var sura över priset!


Spenderade en jävligt rolig eftermiddag med Lisa, Gustav, Dina och Rosalia


Jag införskaffade mig denna skjorta som idag är ett av mina absoluta favoritplagg


Satt med Elvira och Frida på kajen en lördag. Åt Subway-mackor och skrattade så man fick magkramp


trivdes i skolan
Postat i: Mitt 2010


Kommentarer
Postat av: ♦ ebba.

alldeles underbara bilder! verkligen!

måste säga att bilden på dig i menyn är satans fin :) om den översta är du det vill säga! :D

2010-12-28 @ 01:35:09
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: mysan

Mimmsan du e underbar! :*

2010-12-28 @ 19:25:37
URL: http://hildamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback