Mitt 2010 Januari-Mars

2010-12-28 @ 21:39:00



2010 firades in hemma hos mig med dessa tre. Supermysigt som vanligt!


Jag var och bowlade med Walle, Elvira & Frida


Spenderade några dagar på Gullvalla hos mormor och jag tog den här bilden på Jack


Fotade varenda liten sak jag såg med min nya kamera...


köpte ett objektiv av Josefine, och det har i stort sätt suttit fast på min kamera sen dess!


Elvira fyllde 16 år, då gick vi till favvofiket Stadsmissionen




Jag blev trött på mitt långa och släpiga hår så Frida klippte det åt mig och Mando Diao tröjan på bilden användes flitigt!


Bakade pizza med Waldemar, Frida & Elvira


Elvira hade tjejmiddag för att fira hennes 16årsdag. Det var himla lyckat!


Alla-hjärtans-dag kom och den spenderade jag med sjuflickor, vi bakade världens finaste tårta!


Min syster åkte till San Fransico och kom hem med coola kakor


Den 28 Februari fick jag ännu en kusin. Hon fick namnet Juni!




På sportlovet gjorde jag Frida, Adina, Tessie & Malin världens godaste brunch!


Jag och Frida fick se Waldemars lägenhet och kom med kladdkaka


Den första dagen med lite sol spenderades på Fridas ballkong med Walle, Elvira och Frida


Jag bakade kärleksmums som Frida kom och smakade på vi döpte dom till loveyummies


Jag och sjuflickor isolerade oss en dag inne på mitt rum, åt godis och kakor och drömmde oss bort till sommaren


Jag försökte färga håret blont men det blev oranget istället. Det tog nog inte mer än två veckor tills jag färgade bort det

Det vad var jag gjorde i Januari, Februari och Mars. resten av månaderna kommer snart!
Postat i: Mitt 2010


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback