Mitt 2010 April-Juni

2010-12-27 @ 01:24:00

Den 1 April blev Malin 16, då myste vi i hennes kök med godis och våfflor


Påsken kom, vilket betydde godis


Klara min syster och jag tog en jättelång promenad, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Glömmer aldrig den dagen


Åt första glassen


Jag & Frida skapade en twitter, den kom inte så långt...


Jag och Frida spenderade otroligt många eftermiddagar i vårsolen på mitt tak. Vi lapade sol, åt billiga Ben & Jerry's glassar och läste FRIDAtidning efter tidning!


Jag & Elvira i en park


åkte till Gullvalla över en helg, mamma fick en ny cykel och hon var glad


På valborg var det lekdag i skolan, jag Frida och Denise fick hålla i en station. Frida var söt och uttråkad



Jag hade en otroligt stor Salem Al Fakir-period. Så jag, Frida och hennes syster Lina såg honom på Berns. Det var underbart!


Var med Elvira i stan en dag, efter ett tag kom hennes pappa och plockade upp oss med båten. Det var otroligt mysigt


spenderade en hel del varma håltimmar utomhus


Jag & Frida var ute i skogen och fotade en dag...


Var i Farsta med Frida, Elvira och Angelica en dag!


Otto, LilFrank och Persson föddes. En eftermiddag med Elvira & Frida jag aldrig glömmer!


Vi grillade ute för första gången



I början på juni åkte hela 9an på klassresa till Åland. Det var faktiskt himla lyckat!


Spenderade en himla mysig dag i Gamila Stan med Malin och Frida


Sen vart det bal


Jag sa hej då till Skarpnäcksskolan, där jag nu hade gått i tio år. Det var himla skönt fast det vart ju en del tårar ändå...


Sedan grillade vi...


Klara tog studenten


Jag och tjejerna drog till Göteborg. Var på Pier Pressure festivalen där vi såg bl.a Paramore och Johnossi!


Sen när man satt på donken, vilka kommer inte för bi då om inte Josh, Taylor och Zac från Paramore!


Hade en mysig grillkväll med några vänner


Midsommarafton på Skansen med Frida


Drog med mig dessa till Gullvalla
Postat i: Mitt 2010


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback