om man har tråkigt klockan två på natten

2010-08-22 @ 02:00:48

Hur gammal är du om fem år? 21
Humör just nu?
Lite trött men ganska bra!
Vem kramade du senast?
Frida & Malin!
Är du allergisk mot något? Pollen, laktos och en del frukter.
När vaknade du imorse? Någon gång runt 12
Senaste TV-serien du såg? How I Met Your Mother
Vilken är din favoritlåt just nu? Jag älskar den här låten just nu!
Hur många syskon har du? Två! Storasyster Klara och storebror Joel
Skriv en person du tycker är snygg: Kan som vanligt inte bara välja en men just nu älskar jag Joseph Gordon-Levitt
Vilken är din favoritfilm? 500 days of summer
Något du hatar? Duvor
Vad står det i ditt senaste sms? Haha :D Jag var tvungen:D från Frida
Vad har du för ringsignal? Down in the past - Mando Diao
Hur lång är du?
1.75 Lååång tjej alltså (lite FÖR lång)
Favoritfärg på converse? Jag tycker typ alla converse är snygga. Men jag är just köpt ett par röda och dom är jag kär i, så jag säger röda.
Vilken kamera har du? Min älskade Nikon d80 och på den sitter nästn alltid mitt 50mm f/1.8-objektiv
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, MAC ofc<3
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder och mat
Vad gör du och dina vänner när ingen ser på? Oj, sätter på en skön låt och kör sköna moves!
Aldrig mer fota eller aldrig mer lyssna på musik? Nej! Usch vad hemskt. Men måste nog säga aldrig mer fota. Fast det skulle vara grymt tråkigt.
Skriver du dagbok? Jag har faktiskt just börjat igen!
Favorit tv-program? Har många men favoriterna är How I Met Your Mother, The Big Bang Theory och True Blood
Vilka är dina viktigaste ägodelar? Min iPod och kameran
Vilket är ditt favoritgodis? Allt med choklad och fizzy bubbles
Vad lyssnar du på just nu? I'm a cuckoo - Belle & Sebastian
Villen musikgenre gillar du minst? Jag kan nog lyssna på det mesta fast inte riktigt hård hårdrock där dom bara skriker, klarar inte av det.
Saknar du någon just nu? Min bror.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Finland, Grekland, England, Italien, Indien.
Vad är klockan nu? 1.59
Postat i: Random


Kommentarer
Postat av: emma

sv: tackar, detsamma! :)

2010-08-22 @ 12:50:13
URL: http://justsomenotebook.blogg.se/
Postat av: nosenin

jätte fin bild!

sv: åh tack så jätte mycket!

2010-08-27 @ 23:32:49
URL: http://www.annajossefine.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback